درباره ما

شرکت مخزن سازی هواسازان نوین با افتخار خدمات خود را برای شما عزیزان عرضه داشته ودر این راستا تقاضای همکاری دارد

تماس با ما

مطالب

معرفی مخزن هوا

آشنایی با مخزن هوا

می دانید که مهمترین کاربرد مربوط به استفاده از مخزن هوا کدامند؟ آیا می توان بهترین انواع مخزن های هوا را از شرکت هواسازان نوین تهیه و خریداری کرد؟

جالب است بدانید که مخزن هوا به تانک هایی اطلاق می شود که هوا با فشار بالایی در داخل آنها قرار می گیرد. امروزه بسیاری از مخزن های معمولی هوا جای خود را به مخزن های کمپرسور هوا داده اند. به عبارتی هوای داخل مخزن های کمپرسور از فشار بالایی برخوردارند. مخزن های هوا در ابعاد و مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. کارفرمایان در صنایع مختلف می توانند یکی از بهترین انواع مخزن های یاد شده را تهیه نموده و آن را در حیطه ی فعالیت خود مورد استفاده قرار دهند. همچنین در نظر بگیرید که حتما جهت خرید مقاوم ترین انواع مخزن های هوا از شرکت های شناخته شده و معتبر اقدام نمایید. 

همچنین استفاده از مخزن هوا می تواند یکسری از مزایایی را نیز به دنبال داشته باشد. شما می توانید تصاویر مربوط به انواع مخزن های هوا را از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. مخزن های یاد شده با توجه به نوع کاربردی که در صنایع دارند، در مدل های متفاوتی تولید و طراحی می شوند. شما می توانید با دقت بسیار بالایی مشخصات و ویژگی های مربوط به هر یک از مخزن های هوا را مطالعه نمایید. چرا که از این طریق می توانید مناسب ترین و مقاوم ترین انواع مخزن های هوا را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.  در ادامه مقاله می خواهیم در مورد قیمت و راهنمای خرید مخزن کمپرسور توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مخزن های هوا

کاربرد مربوط به مخزن هوا 

مخزن هوا همانطور که اشاره شد یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد. توجه نمایید که مخزن تحت فشار از یک سری تجهیزات و قطعات تشکیل شده اند. هر یک از تجهیزات تعبیه شده در مخزن های یاد شده وظایف مهمی را بر عهده دارند. مهمترین قطعات مربوط به مخزن های هوا عبارتند از: سوپاپ اطمینان – مانومتر فشار – شیر تخلیه الکترونیکی و مکانیکی. همچنین مخزن های هوا به شکل مخزن های تحت فشار نیز طراحی می شوند. این مدل از مخزن های کاربرد بسیار گسترده ای را در صنایع دارند. افرادی که سعی دارند تا یکی از مناسب ترین و مقاوم ترین انواع مخزن هوا را تهیه کنند، می توانند با موارد استفاده از این تجهیزات از نزدیک آشنا شوند.

 به عبارتی مهمترین کاربرد مربوط به مخزن های هوا عبارتند از: مخزن های هوا می توانند در مواقع اوج مصرف نقش بسیار کاربردی را داشته باشند و شما بدون نیاز به کمپرسور، هوای فشرده مورد نیاز خود را تامین کنید. توجه داشته باشید که با خرید مخزن یاد شده می توانید میزان استهلاک دستگاه های خود را کاهش دهید – مخزن هوا می تواند با مصرف انرژی بسیار کمتر، هوای مورد نیاز صنعت شما را تامین کند. به عبارتی شما می توانید با خرید تجهیزات یاد شده هزینه های مصرفی خود را کاهش دهید – با نصب مخزن های هوا می توانید مانع از ورود آب کندانس به لوله انتقال باشید – مخزن های یاد شده سبب ایجاد مقداری رطوبت در هوا می شوند و شما می توانید از این طریق خنک سازی مدنظرتان را انجام دهید. اکنون شما نیز می توانید با توجه به کاربرد گسترده ی مخزن های هوا، بهترین مدل این تجهیزات را سفارش دهید.

مخزن کمپرسور

راهکارهای مربوط به افزایش طول عمر مخزن های هوا

استفاده از مخزن هوا از زمان های بسیار دور مورد توجه بسیاری از کارخانه داران و تولید کنندگان بوده است. توجه داشته باشید که قیمت مربوط به برخی از مخزن های هوا بسیار گران می باشد. شما می توانید در حین استفاده و نگهداری از مخزن های هوا به یک سری از موارد توجه لازم را داشته باشید. چرا که از این طریق می توانید عمر مفید مربوط به مخزن در اختیار خود را افزایش دهید. پیشنهاد می شود که برای افزایش طول عمر مخزن های هوا به آیتم ها و موارد ذیل توجه نمایید:

-         شما بایستی به شکل مداوم سوپاپ اطمینان و عملکرد مربوط به مانومتر مخزن هوای در اختیار خود را مورد چک قرار دهید. همچنین در حین باز یا بسته کردن دریچه منهول نیز از آچار مناسبی استفاده نمایید.

-         پیشنهاد می گردد که به شکل مدام و دوره ای حتما تانک باد یا مخزن را با دقت بازبینی نمایید. همچنین می توانید از رنگ اپوکسی برای رنگ کردن قسمت های درونی مخزن ها استفاده کنید. در این صورت مانع از پوسیدگی و زنگ زدگی مخزن ها خواهید شد.

-         یکی از مهمترین راهکارهای افزایش طول عمر مخزن هوا را استفاده از میکروفیلتر و تله آبگیر شکل داده است. شما می توانید مخزن در اختیار خود را به این تجهیزات مجهز کنید.

مخزن

در خرید مخزن های هوا بایستی به چه مواردی توجه کرد؟

اکنون که تصمیم دارید تا بهترین انواع مخزن هوا را تهیه و خریداری کنید بایستی به یک سری از موارد توجه لازم را داشته باشید. چرا که از این طریق می توانید مناسب ترین مخزن را برای تولیدی خود سفارش دهید. آیتم های مورد توجه در حین خرید اینترنتی مخزن های هوا عبارتند از: 

-         حتما سایز مربوط به دریچه منهول مخزن هوا را مورد بررسی قرار داده و این دستگاه را با توجه به نیاز مجموعه ی خود تهیه و خریداری کنید.

-         ابعاد مربوط به مخزن هوای مدنظر خود را بررسی کنید و سعی کنید ایده آل ترین مخزن را سفارش دهید.

-         توصیه می شود که حتما نوع جوشکاری بکار رفته در طراحی مخزن های هوا را مورد کنکاش قرار دهید. از سوی دیگر شما می توانید نوع ورق های مورد استفاده در تولید مخزن های یاد شده را نیز بررسی کنید. به طوری کلی شما بایستی تمام مشخصات فنی مربوط به مخزن های هوا را بررسی نمایید تا بتوانید مخزن مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

-         در گام بعدی می توانید اطلاعاتی را در خصوص قیمت مربوط به مخزن هوای مورد نیاز خود به دست آورید. جهت استعلام قیمت مربوط به مخزن های هوا می توانید با همکاران ما از وب سایت پیش روی خود در ارتباط باشید. 


  •  
    تاریخ: 1401/02/31
  •  
    نویسنده: گروه تولیدی هواسازان نوین