درباره ما

شرکت مخزن سازی هواسازان نوین با افتخار خدمات خود را برای شما عزیزان عرضه داشته ودر این راستا تقاضای همکاری دارد

تماس با ما

مطالب

خرید و فروش مخزن در هواسازان نوین

بازار خرید و فروش مخزن یکی از پر رونق ترین و فعال ترین بازارهای ایران است. فروش مخزن ممکن است توسط خود شرکت سازنده و یا واسطه های مربوطه به فروش برسد. گروه تولیدی هواسازان نوین یکی از مجموعه هایی است که اقدام به فروش بهترین و باکیفیت ترین مخزن ها کرده است. شرکت هواسازان این امکان را برای مشتری های گرامی فراهم آورده است تا بتوانند به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند. در ادامه می خواهیم به معرفی بیشتر این شرکت و مزایای خرید از آن بپردازیم.

فروش انواع مخزن

فروش مخزن

مخزن ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل تولید و فروش مخزن ها در انواع زیادی انجام می شود. همان طور که مستحضر هستید مخزن ها تجهیزاتی هستند که برای نگهداری و منتقل کردن سیالات استفاده می شوند. سیالات مختلف ویژگی های مختلفی دارند. بنابراین هر نوع مخزن مناسب یک نوع ماده است. از این رو شرکت های تولید کننده مخزن برای برطرف کردن نیاز مشتری ها اقدام به تولید انواع مخزن ها می کنند.

فروش مخزن و انواع مدل های آن کار ساده ای نیست. زیرا مخزن ها باید توسط عوامل مختلف تست شده باشند و کارآمدی آن ها ثابت شده باشد. در غیر این صورت مخزن نمی تواند کیفیت لازم را از خود نشان دهد. دغدغه شرکت های تولید کننده معتبر همواره این بوده است که محصول باکیفیتی را به مشتری تحویل دهند. شرکت تولیدی هواسازان نوین همواره تلاش خود را کرده است تا بتواند تمامی استانداردهای جهانی تولید مخزن را با دقت رعایت کند. به همین دلیل این شرکت توانسته است محصولات خود را با موفقیت کامل به کشورهای همسایه صادر نماید. مهم نیست کدام نوع مخزن با چه متریالی را می خواهید، می توانید سفارش مخزن خود را به شرکت هواسازان نوین بدهید. تیم مجرب و متخصص شرکت تمام تلاش خود را جهت فروش مخزن باکیفیت به شما خواهد کرد.

خدمات پس از فروش مخزن

یکی از مهم ترین و کارآمدترین خدمتی که یک شرکت تولیدی می تواند به مشتری بکند ارائه خدمات پس از فروش مخزن است. خدمات پس از فروش بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ضروری و کمک کننده هستند. خدمات پس از فروش در مورد دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی اهمیت دو چندان پیدا می کند. زیرا دستگاه‌های صنعتی همواره در معرض آسیب هستند و هر لحظه ممکن است به تعمیراتی احتیاج پیدا کنند. همچنین این دستگاه‌ها و تجهیزات باید به صورت دوره ای بررسی و سرویس شوند.

خدمات پس از فروش مخزن

اگر از شرکتی که خدمات پس از فروش مخزن ارائه نمی دهد خرید کنید مسلماً خرید موفقی نداشته اید. شما با استفاده از خدمات پس از فروش می توانید بدون هیچ نگرانی کار سرویس دهی و تعمیرات تجهیزات خود را به مهندس متخصص بسپارید. گروه تولیدی هواسازان نوین یکی از شرکت هایی است که بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود عرضه می کند. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای تجهیزات مربوطه یا نیاز به سرویس دهی می توانید با متخصصین شرکت ما تماس خاص نمایید. تیم هواسازان نوین تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل و ارائه خدمات مفید به شما خواهد کرد.

مزایای خرید مخزن از مجموعه هواسازان نوین

ممکن است فکر کنید که چرا باید مخزن خود را از گروه تولیدی هواسازان نوین تهیه کنیم؟ ما سؤال شما را در این بخش به صورت کامل پاسخ می دهیم. شرکت هواسازان سال ها است که در زمینه فروش مخزن فعالیت دارد و کاملاً با نیاز مشتریان و استانداردهای مربوطه آشنایی دارد. بنابراین خرید مخزن از این مجموعه می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در ادامه به برخی از این نقاط قوت می پردازیم.

•         تمامی محصولات این شرکت از بهترین متریال های موجود ساخته می شوند. تمامی متریال ها جزء متریال هایی با درجه کیفی بالا هستند.

•         این شرکت از ورقه های محکم و باکیفیت فولادی برای ساخت مخزن استفاده می کند. در نتیجه مخزن های ساخته شده توسط این شرکت از طول عمر بالا و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. فولاد مبارکه اصفهان جز بهترین فولادها است.

•         عملیات جوشکاری در شرکت توسط متخصصین تحصیل کرده جوشکاری انجام می شود. همچنین تمام جوشکاری ها در سه مرحله انجام خواهند شد.

•         این شرکت از پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات جهت ساخت مخزن ها استفاده می کند.

•         گروه تولیدی هواسازان برای بالا بردن طول عمر مخزن ها از لایه ضخیم رنگ اپوکسی برای آن ها استفاده می کند.

•         این شرکت هیچ گونه محدودیتی برای تولید و فروش مخزن قائل نیست. مشتری می تواند سفارش خود را برای ساخت هر نوع مخزن با هر ابعادی انجام دهد. تیم متخصص هواسازان مطابق با سفارش و نیاز مشتری مخزن تولید می کند.

•         این شرکت توجه ویژه ای به استانداردهای جهانی دارد و تمامی تست های لازم را قبل از فروش مخزن انجام می دهد.

قیمت فروش مخزن

قیمت فروش مخزن

قیمت فروش مخزن ها به دلیل نوسانات اقتصادی همواره در حال تغیر است. سایز، ابعاد، متریال استفاده شده، نوع مخزن، شرکت و کشور سازنده، جنس، ضخامت ورقه ها و ... همگی در قیمت مخزن مؤثر هستند. هر چه ابعاد و حجم مخزن و ضخامت ورقه ها بیشتر باشد، قیمت مخزن بالاتر می رود. متأسفانه برخی از شرکت هایی که از اعتبار خوبی نیز برخوردار نیستند اقدام به فروش مخزن های بی کیفیت با قیمت بسیار ارزان می کنند. این مخزن ها تنها به صورت کوتاه مدت کارآمد هستند و بعد از آن به تعمیرات سنگین احتیاج پیدا می کنند. زیرا ضخامت ورقه ها و جنس ورقه ها مناسب نیست و مخزن دچار نشتی می شود. نشتی مخزن ممکن است منجر به انفجار و آتش سوزی شود.

پس قیمت ارزان را ملاک خرید خود قرار ندهید. برای خرید مخزن به شرکت هایی مراجعه کنید که اعتبار زیادی برای خود دست و پا کرده اند. زیرا این شرکت ها به هیچ وجه محصول بی کیفیت تولید نمی کنند و به اعتبار خود صدمه نمی زنند. شرکت تولیدی هواسازان نوین فروش مخزن های خود را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. به همین دلیل مشتری های گرامی نیاز نیست نگران هزینه های گزاف باشند.

 


  •  
    تاریخ: 1401/08/14
  •  
    نویسنده: گروه تولیدی هواسازان نوین